26 Şubat 2010 Cuma

Mavi Laguun yani Blue Lagoon

Sevgili kokteylsever,

Uzun aradan sonra seni ihmal ettiğimi düşündüm.

Hızlanmaya karar verdim. İki günde iki kokteyl in de sebebi bu..

"Bu kokteylde sizleri gençliğimize götüreceğim.. 90'lara.. Blue Lagoon adlı filmi kim hatırlamaz ki" şeklinde Sezen Cumhur Önel cümleleri kurmayacağım merak etme..

Ha kokteyl mi son derece basit..

1 ölçü votka
1 ölçü blue curacao liqouir
1 ölçü limonata (ben limonata yerine 1.5 limon suyu ve su kullandım daha şahane ekşice oldu)

Hepsini karıştırdın kokteyl sever oldu mu sana kokteyl. Bilirsin ekşi içkileri çok severim. Bu da çok hoş ya da "keyifli" oldu (kıvırcık bebeye saygılar)..

Hoşçakalın annem

2 yorum:

  1. bu cok mu cok fantastik, cok guzel gorunuyor. baktikca canim cekiyor, dilim damagima yapisiyor adetaaa..

    YanıtlaSil
  2. Yorum gördüm mutlu oldum. Teşekkürler Türkiye!!

    Ya cidden başarılı oldu kendisi.

    YanıtlaSil