12 Mart 2010 Cuma

Aklı Beş Karış Havada


Sevgili kokteylsever. Seni ihmal ettim yine. Özledim de ha!

Yorum almanın verdiği şevk ile sahalara geri döndüm.

Bu sefer değişiklik yapıp karışmamış kokteyl yaptım sana. Ya da yarım karışmış diyelim.

Nasıl yaptım.

4 ölçü portakal suyu
1 ölçü grenadine şurubu
1.5 ölçü cranberry juice u karıştırdım bir güzel.

Üstüne 1.5 ölçü tekilla
1.5 ölçü rom
1 splaş (damla ya da püskürtüm!!!?? olsa gerek) lime juice ilava ettim.

Sonuç olarak alt kısımda az alkollü bol meyve sulu, üst kısımda ise bol alkol az meyve suyu ve az portakal liflerinden oluşan değişik bir mozaik elde ettim. Kah pipet ile (ki yeni teknoloji) alt taraftan meyve suyu, kah üs taraftan bol alkol, kah ortadan karıştırıp hafif kokteyl havası elde etmekteyim. Galiba gerçekten çok çakalım.

Sen nasılsın kokteylci? İyisin? Ben idare ediyorum.

Sevgiyle kal kokteylsever!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder