6 Şubat 2010 Cumartesi

Bahama Annem(?) Güneş Yükselişi - Bahama Mama Sunrise (Sanki herşeyi de çevirmemek lazım)

Sevgili kokteylci,

Nasılsın? Özlettin!!! Sen de mi özledin... Karşılıklı demek...

Selamlaşma ritüellerini geçtikten sonra, konumuza dönersek, hs isimli kokteylsever arkadaşımız, tropikal kokteyller talep etmişti. Ben de bu gün, bu yönde bir çalışma yaptım.

Türkçesi ve orjinaliyle: Bahama Annem(?) Güneş Yükselişi - Bahama Mama Sunrise. Çevirinin verimliliğinden de görüğünüz üzere herşeyi de çevirmeye gerek olmayacağını düşünmedim değil. Ne var peki bu tropik arkadaşımızda???

İçindekiler:

3 ölçü rom
3 ölçü ananas suyu
3 ölçü portakal suyu
1 ölçü grenadine şurubu

Nasıl yapıyoruz diye yine sorarsanızö tahmin edin, siz söyleyin derim.. Grenadine dışındaki içeriği buzla beraber karıştırıyoruz, daha sonra da grenadine'i ekleyip, mevsim meyveleri (tabaktaki gibi karışık bir mevsim de olabilir) eşliğinde servis ediyoruz. Mangalcihissiyatlıkokteylci, peki senin kokteylinin sunrise ile alakası yok derseniz, ben de karıştırmayı unutup grenadine'i de ekledikten sonra karıştırdığımdan böyle oldu derim..

Konuyu dağıtırsak, ayrıca burdan pek sevgili büyüğüm Sn. Bob Marley'in 65. doğumgününü kutlamak istiyorum. Sizleri çok seviyorum.. Aman atkınızı berenizi sıkı giyinin, hasta olmayın.

Saygılar ve sevgiler

Mangalcihissiyatlıkokteylci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder