19 Şubat 2010 Cuma

Mor, mosmor


Sevgili kokteylsever...

Hiçbir şekilde tepki vermiyorsun
ama biliyorum ordasın.
Ordasın di mi?

Aslan kokteylci be! Biliyordum orda olduğunu!

Kime diyorum? Yok musun yoksa orda.. Neyse..

Bugün ne yaptın sizlere? Yine kendi ürünüm olan bir kokteyl mor, mosmor ile karşınızdayım.

Neler var bunun içinde sizce? Hadi bir tahmin edin!! Doğru cevapları duyar gibiyim ama gene de özetleyim ben:

4 ölçü cranberry juice
1 ölçü lime juice
1 ölçü blue curacau liqour
1.5 ölçü vodka
1 ölçü rom
Buz

Artık nasıl yapılır kısmını geçiyorum standart kokteyllerde, çünkü çoktaaan öğrendiniz bence.

Size inanıyorum. Varlığınıza inandıktan sonra buna da inanıyorum. Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden, sevdiklerimi de yanaklarından öpüyorum.

Hoşca ve boşca kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder