1 Şubat 2010 Pazartesi

Klingon Kanı Şarabı - Klingon Blood Wine

Çok sevgili kokteylsever,

Uzak kaldığımız şu kısa süre içersinde umarım beni çok özlememişsindir. Zira ben sizleri çok özledim. Burnumda tüttünüz desem yeridir..

Zira, kokteylciliğe ara verdiğim ilk birkaç günde kokteyllerin verdiği enerjiden mahrum kalmamdan mütevellit az biraz üşüttüm üstünüze afiyet. Tabi ki havaların da biraz etkisi var ancak kokteylsizlik daha fena. Siz siz olun kokteylsiz kalmayın.

Bugün değişik temalı bir tarif ile karşınızdayım.. Acılı bir kokteyl..

Siz, Star Trek hayranları (öyle bir şey kaldı mı acaba) hatırlayacaktır Klingon'ları.. Onların kanları da işte bu kokteyl gibiymiş inanmazsın kokteylsever cidden bak yemiyorum seni. Bana da bir arkadaş söyledi...

Ciddiyetimizi tekrar takınırsak, Tabasco soslu kokteylimizin tarifi şu şekilde:

İçindekiler
1 ölçü gold tekila
1 ölçü rom
Cranberry suyu (Cranberry neyse ne ondan)
1 gıdım grenadine surubu
2 gıdım Tabasco sosu (Calve acıso bunun bire bir kopyasıdır, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz)
(Gıdım tanımı, ölçünüzün yaklaşık onda biri şeklindedir. He gıdım ne demeyin)

Nasıl yapıyoruz?
Buz koyduğumuz bardağımıza Tabasco sosunu gıdımlıyoruz. Daha sonra Cranberry suyu dışındaki içeriği bardağa boşaltıp, bardağin kalanını cranberry suyu ile dolduruyoruz. Karıştırıp afiyetle içiyoruz.

Nasıl oldu derseniz, acı kokteyl fikri gerçekten çok hoşuma kaçtı. Aromasal olarak "oo ye" diyebiliyorum. Acı seviyorsanız benim gibi, hiç düşünmeyin yapın derim.

Sevgili kokteylsever. Bunu saymıyorum. Yine beklerim. Arayı da açmayalım, soğutmayalım. Haydi hoşçakal!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder