24 Ocak 2010 Pazar

Dağ Esintisi - Mountain Breeze

Sevgili Kokteylseverler,

Ağır kış hava şartlarının esir aldığı yurdumuza, tropik-altı iklimden koa bir merhaba diyerek başlamak istiyorum bugünkü yazıma.

Pencerem açık ve terlemekteyim sayın kokteyl sever. Ben de hemen serinlik verecek bir kokteyl arayışına giriştim. Sonuç olarak ise adı gibi dağdan esen hafif bir esinti kadar serin: Mountain Breeze...

Neler var içersinde?
1/2 ölçü votka
1 ölçü rom
1/2 ölçü cin
1/2 ölçü tekilla
1/2 ölçü greyfurt suyu
1 ölçü cranberry (kızılcık ya da yaban mersini olabilir tam neye denk geldiğini bilmiyorum) suyu
1 1/2 ölçü Sweet & Sour Mix
Yeşil limon (Lime)

Nasıl yapıyoruz diye sorarsanız, bir dilim lime dışındaki bütün içeriği karıştırıyoruz. İçersine buz ekliyoruz ve tepesini de küçük masum bir dilim lime ile süslüyoruz.

Hepinize afiyet olsun. Orda olduğunuzu belli etmiyorsunuz ama biliyorum ordasınız. Ordasınız de mi? Bari siz orda burda biryerde olun sayın kokteylsever. Kime diyorum... Şşşş..

Havalar nasıl olursa olsun, sizin havanız iyi olsun... (Bunu tabi ki Star Tv'nin yeni açıldığı, Inter Star olduğu dönemlerdeki hava durumu spikeri Hülya Uğur'dan çaldım.)

Hoşca kalın. Hepinize iyi haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder