17 Ocak 2010 Pazar

Pink Keywest Screwdriver


Sevgili kokteylseverler...

Mangalcı kimliğimi henüz sergileyememiş olsam da en yakın sürede bu kimliğimi ortaya koyacak karışımlarla sizlerle olacağım.

Bugünkü kokteylimizin ismi başlıktan da gördüğünüz üzere birazcık değişik:

Pembe Keywest Tornavidası olarak çevirebileceğimiz ismi bulan yaratıcı zihniyeti gerçekten tebrik ediyorum. (Aslında M...rf...er adlı bir çok kokteyl var ancak bunları da terbiyem "henüz" elvermediği için sizlerle buluşuturamıyorum) Bu kokteyl içersinde pembe yoktu ancak, deişik aroma elde etmek için ben ekledim.

Gelelim tarife:

İçindekiler:

4 ölçü portakal suyu
Yarım ölçü grenadine
2 ölçü votka
1 ölçü lime juice

Nasıl yapılır:

Portakal suyu ve grenadine'i dilediğiniz oranda (grenadine ile oynayarak) pembemsi bir renk elde edecek şekilde karışıtırın. Tepesine lime juice ve voktayı ekleyin. Bu sefer hem orjinal tarifte buz olmaması hem de boğazımı üzmemek için buz kullanmadım ancak dilerseniz buz kullanabilirsiniz.

Sonuç olarak pembe bir renk ve ağızda hafif hindistan cevizi benzeri bir aroma bırakan leziz bir karışım ortaya çıktı...

Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder