22 Ocak 2010 Cuma

Blue Cosmopolitan

Çok sevgili kokteylseverlerim,

Umarım verdiğimiz bir iki günlük arayı iyi değerlendirip, midenizi, karaciğerinizi, böbreklerinizi dinlendirmişsinizdir.

Ben pek öyle yapmadım ama olsun...

Bugün sizlere kendi kozmpolit dünya vatandaşsal yapıma uygun, votka temelli ve yine mavi renkli bir kokteyli: Blue Cosmopolitan'ı sunmak istedim. İsterseniz önce içeriğini gözden geçirelim:

2 ölçü votka (Ben 2.5 koydum bardak çok boş gözükecek deyü)
1 ölçü blue curacao liqoir
1/2 ölçü sween & sour mix
1/2 ölçü greyfurt suyu
Şeker

Nasıl yapılır?

İlk olarak bardağımızı, önceki yazılarda Alaskan Ice Tea'da yaptığımız gibi bu sefer tuz yerine şekerle fotoğrafta bardağın üst kısmında görülen şeker halesini yapıyoruz. Ankara'daki kar yağışlı günlerde, kar hasretimi kar taneciklerine benzeyen bu şeker kümeleriyle geçiştirmeye çalışıyorum dersem yeridir sayın kokteylsever.

Konumuza geri dönersek, bütün içeriği karışıtırıyoruz ve şekerden taç yaptığımız bardağımıza boşaltıyoruz...

Afiyet olsun..

Bir de önceki yazılarda ilk resmi isteğim olan tropik meyveli bir kokteyl isteği almıştım. Eğer bu isteğin sahibi nasıl birşeyler düşündüğünü iletirse, ona göre alışveriş yapıp ilerleyen günlerde tropik kokteyllerle doldurmak istiyorum blogu.

Üstadın da dediği gibi "I ain't drunk, I'm just drinking"...

Hoşçakalınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder